10 tipp a sikeres fogyáshoz

10 tipp a sikeres fogyáshoz - Fedezze fel a jó táplálkozást, fitneszet; Szépség
  • 10 tipp a sikeres fogyáshoz - Fedezze fel a jó táplálkozást, fitneszet; Szépség
  • Nyomtasd ki és tedd a hűtőre!
  • Hízni miközben zsírvesztés
  • Nyomtasd ki és tedd a hűtőre!

Ugyanazok a szokások, amelyek segítenek elveszíteni ezeket a felesleges kilókat, segítenek fenntartani a fogyást. Végül is a fogyás valójában nem tekinthető sikernek, hacsak nem sikerül tartani.

-5 kg 3 nap alatt!?🍑 MILITARY DIÉTA 🥗Zizzy Life, Zizzy's Kitchen

Ha azt kérdezi azoktól, akik sikeresen lefogytak, hogyan csinálták, akkor általában azt mondják, túlélő fogyás 2021 a 10 tipp a sikeres fogyáshoz könnyű, nehéz fenntartani azt. Néha annyira a fogyásra összpontosít, hogy nagyobb figyelmet fordít az alsó sorra - például arra, amit a mérleg mond vagy a nadrágja illik - mint az új szokások kialakítására.

De ha eléri a célját, ezek a régi szokások könnyen visszatérhetnek. Sokan irreális célokat tűznek ki vagy túl gyorsan fogynak, ami pillanatok alatt véget vethet étkezési erőfeszítéseinek.

Bejegyzés navigáció

A drasztikus változásokat, bár rövid távú fogyást eredményezhetnek, nehéz fenntartani. A fogyókúrázók pedig meggyőzik magukat, hogy nincs meg a csatában való megnyeréshez.

fogyás 22 éves férfi

Előnyösebb, ha a régi szokásokat újakra cseréljük, és nem fordítunk akkora figyelmet a végeredményekre. Más szóval, jobban figyeljen az útra, mint a cél. Amint beépítesz új szokásokat, és azok szokássá válnak, a súly általában fenntartja önmagát. Tervezz előre, ismerd meg azokat a helyzeteket, amelyek problémákat okozhatnak, és készítsen tervet a kezelésükre.

zsíréget szárny

Készítsen rutint és ütemtervet, amelyben a testmozgás kötelező. Tűzzön ki célokat és figyelje meg viselkedését A célok kitűzése - olyanok, amelyeket mérhet, például hány percet fog gyalogolni, hány kalóriát fog elfogyasztani, vagy hány felülést végez el - hasznos, mert szabályozhatja, hogy megvalósítja-e ezeket a célokat.

10 tipp a sikeres fogyáshoz

Az étkezés előzetes megtervezéséhez tartson étkezési naplót vagy ételnaplót. Ezek az önmenedzsment stratégiák kritikus jelentőségűek, és szükséges adatokat szolgáltatnak a viselkedés változásairól. Készítsen rendszeres és gyakori étkezési szokásokat Sok ember küzd a súlyával, mert rendezetlen étkezési szokásaik vannak. Az étkezési rutin azt jelenti, hogy étkezés nélkül nem megy túl sokáig, ami gyakran falatozáshoz vagy nagyobb étkezéshez vezet.

20 biztos fogyókúrás tipp - Fogyókúra | Femina

Ne feledje, hogy az étkezések kihagyása általában ellenkező hatást eredményez. Fogyassz alacsony zsírtartalmú és tápanyagokban gazdag étrendet. Ez nem meglepő, de a minőségi étrend - amely rengeteg fehérjét, gyümölcsöt, zöldséget és teljes kiőrlésű gabonát tartalmaz - kordában tartja az éhséget.

Kylie Jenner fogyás 2021

A gyümölcsök, zöldségek és a teljes kiőrlésű gabonák terjedelmesek és éhséget csillapítóak, de kalóriatartalmuk viszonylag alacsony. Az elegendő fehérje megszerzése kulcsfontosságú, mivel kielégíti az éhségét, és éhségét kordában tartja az étkezések között. Az adagkontroll stratégiák magukban foglalják a kisebb tányérok használatát, az étel tálalását a konyhában az asztali tálaló edények helyettés az étkezés helyettesítőit, például fehérje turmixokat, rudakat vagy fagyasztott ételeket.

Kezelje a stresszt Az ételt gyakran használják kényelemként, amikor stresszesek vagyunk, de általában utána bűnösnek érezzük magunkat, ami csak növeli a stresszt 10 tipp a sikeres fogyáshoz fenntartja ezt a ciklust.

10 egyszerű tipp a sikeres fogyáshoz

Keressen más módszereket a stressz csökkentésére - a jó gyakorlat a testmozgás, a barát felhívása, a meditáció és a mély lélegzetvétel. Változtassa meg gondolkodásmódját Sokan, akiknek sikerült lefogyniuk, azt mondják, hogy meg kellett változtatniuk a fogyókúrával és a fogyással kapcsolatos gondolkodásmódjukat. Egyesek úgy gondolták, hogy a plusz kilók "benne vannak a génjeikben", vagy hogy nem tudnak lefogyni, mert korábban soha nem tették meg.

Végül foglalkoztak a problémával és felismerték, hogy a fogyás és a testsúly megőrzésének sikere apró lépések sorozatával és az egészséges életmód iránti elkötelezettséggel jár.

Fogadjon el egy tervet, és tartsa be azt Miután megtartotta a diétát és a testmozgást, tanuljon meg minden nap ragaszkodni hozzá.

Szerző: Kiss Petra 1. Soha ne hagyj ki egyetlen étkezést sem! Ha ugyanis farkaséhes vagy, nagyobb eséllyel nyúlsz egészségtelen étel felé, és sokkal többet eszel. Ha úgy érzed pokolian stresszes az életed, ne akarj azonnal diétázni, mert szinte biztos kudarcba fullad.

Azok az emberek, akik lefogytak és távol tartják magukat, még ünnepnapokon is ezt a rutint gyakorolják. Tanuld meg irányítani a környezetedet A sikeresen lefogyott emberek megtanulják ellenőrizni azokat a helyzeteket, amelyek valószínűleg problémákat okoznak. A hűtőszekrényben, kamrában, éttermekben, munkahelyen vagy élelmiszerboltban kapható élelmiszerek olyan környezetben vannak, amelyeket Ön ellenőrizhet.

hibiszkusz fogyás tanulmány

Étkezési környezetének ellenőrzése érdekében tartson egészséges ételeket a ház körül, fogyasszon egészséges harapnivalókat és készítsen étellistát, mielőtt elmegy az élelmiszerboltba.

Olvassa el is