Égeti e a görkorcsolya a zsírt

égeti e a görkorcsolya a zsírt

A fogyókúra szempontjából a leggyorsabb változást eredményező állóképességi sportok palettája meglehetősen nagy lett az utóbbi időben.

A görkorcsolya pozitív hatásai

Azóta, hogy a divatsportágakat, a gyaloglást, az északi gyaloglást és a görkorcsolyázást is felvették a kocogás, az úszás és a kerékpározás mellé a listára, mindenkinek megvan az esélye arra, hogy megtalálja a hozzá illő sportágat.

Gyaloglás, északi gyaloglás, futás Kezdőknek a gyaloglás optimális alaptréning. A kocogással összehasonlítva jobban kíméli az ízületeket, és emiatt a túlsúlyosaknak is jobban megfelel, ezenkívül a friss levegőn végzett lendületes gyaloglás könnyen megtanulható.

hogyan lehet otthonról távol fogyni

Ha lehet, a start előtt vegyél egy-két gyakorlóórát egy edzőnél, látogass meg egyet a számos meghirdetett gyaloglótanfolyam közül, vagy olvasd át az alapszabályokat egy gyaloglási tanácsadóban. Aki a gyaloglással kezdi, és később át szeretne váltani az északi gyaloglásra, meg kell szoknia a botokkal történő másfajta mozgástechnikát.

További cikkeink a témában

Gyakran már az is segít, ha valamennyivel csökkented a sebességet, hogy elkerüld a túlerőltetést. Aki már mérsékelten edzett, annak az északi gyaloglás a gyaloglással szemben érdekes előnyökkel járhat. Azonos intenzitás és megfelelően megválasztott sebesség mellett az északi gyaloglásnál nagyobb fokú oxigénfelvételre kerül sor, az ennek megfelelő magasabb kalóriafelhasználással.

Minél jobb az edzettségi állapotod, annál többet profitálhatsz a laza kocogásból. A kocogásnál mutatták ki ugyanis összességében a legnagyobb oxigénfelvételt és ezzel a legmagasabb fokú energiafelhasználást. Jól edzettek kipróbálhatják az északi, a kocogás és az északi gyaloglás kombinációját is dombos vidéken.

legjobb gnc fogyás

A legújabb mérések szerint ennél mérhetők összességében a legmagasabb értékek az oxigénfelvételkor és ezzel együtt a kalóriafelhasználáskor is. Egysoros görkorcsolyázás és biciklizés Aki az állóképességét különösen ízületkímélő módon szeretné edzeni, annak az egysoros görkorcsolyázás és a kerékpározás a vonzó sportág.

A görkorcsolyázás azonban nem csak az állóképességet fejleszti. Ezenkívül a koordináció, különösen az egyensúlyozás játékos tréningjéből is profitálhat.

További hasznos termékek

Kerékpározás közben viszont az edző hatás mellett a természetet is élvezheted. Mozgás crosstraineren A szabadban való gyaloglás egyik valódi alternatívája a mozgás a crosstraineren. Ezeken a készülékeken, melyeken például kerékpáros vagy lépcsőző lábmozgást végezhetsz, a lábakon kívül a törzs- a váll- és a karizmokat, tehát a test izomzatának túlnyomó részét is megmozgatod. Emellett testzsírvesztés egyenlete átlós mozgásfolyamatok az egyenes égeti e a görkorcsolya a zsírt mellett jó kiegyenlítést jelentenek minden ülő foglalkozást végző embernek.

Ehhez járulnak még a gerincoszlop könnyű masszázsmozgásai, melyek különösen kedvezően hatnak a porckorongok anyagcseréjére.

Aquatréning Az ízületek megkímélése, plusz magas kalóriaforgalom: azt mondta fogynom kellene garantálja a vízi edzés. Az úszás mellett ma egyre többet beszélnek olyan divatos sportágakról, mint amilyen az aquatréning - erősítés a vízben - valamint az aquajogging.

mikor éget a test több zsírt

A túlsúlyosoknak optimálisak ezek a sportok, mivel a mély vízben kivitelezett gyakorlatok különösen kímélik az ízületeket. A felszerelés csupán egy speciális övből áll, mely segítségül szolgál. Vizsgálatok igazolják, hogy a kalóriafelhasználás az aquajoggingnál éppolyan magasra ugrik, mint a normál úszásnál. Mivel a vízben a felhajtóerő miatt mind az izomzat, mind a csontstruktúra számára fontos erősítő ingerek hiányoznak, kiegészítőként kínálkozik egy izomerősítő tréning a parton.

  1. A legjobb téli zsírégető program – szerintünk | Well&fit
  2. A jégen siklás fiatalnak, idősnek, nőnek és férfinak is ajánlható.
  3. Zsírégetés álmában
  4. A görkorcsolya hatása - gabormarton.hu

Olvassa el is